Η σχεδιαστική σιλουέτα του GTC διακρίνεται από τρεις χαρακτηριστικές γραμμές: το τόξο που ορίζει την οροφή, τη «λεπίδα» πάνω στις πόρτες -σήμα κατατεθέν των σύγχρονων Opel- και το νεύρο που ξεκινά από τις χειρολαβές και εκτείνεται μέχρι την ουρά του αυτοκινήτου.
Κάτω από το καπό του, προς το παρόν δεν υπάρχουν εκπλήξεις. Ο αγοραστής έχει στη διάθεσή του 4 επιλογές: τρεις βενζινοκινητήρες (1.4 με απόδοση120 & 140 ίππους και 1.6 180 PS) και ένα 2λιτρο ντίζελ 165 PS. Το 2012 η γκάμα θα εμπλουτιστεί με έναν ακόμα πετρελαιοκινητήρα (1.7 CDTI (110 & 130 PS), αλλά και την απαραίτητη έκδοση υψηλών επιδόσεων OPC. Στο εσωτερικό, το περιβάλλον είναι γνώριμο, ενώ εντύπωση κάνει το γεγονός ότι η κουπέ σιλουέτα του αμαξώματος δεν επέδρασε αρνητικά στους διαθέσιμους χώρους, αφού πέντε επιβάτες θα φιλοξενηθούν με ιδιαίτερη άνεση. Η σημαντικότερη καινοτομία, όσο αφορά στα μηχανικά μέρη του GTC εντοπίζεται στην ανασχεδιασμένη εμπρός ανάρτηση που η GM αποκαλεί «HiPerStrut».
Η διαφορά σε σχέση με το κλασικό ΜακΦέρσον εντοπίζεται στη μειωμένη γωνία του βασιλικού πείρου και το μικρότερο offset του τροχού κάτι που στη διάρκεια της επιτάχυνσης συμβάλει στην αποφυγή των αντιδράσεων στο τιμόνι και συνάμα εξασφαλίζει καλύτερη αίσθηση. Στο διαφορετικό στήσιμο σημειώστε επίσης τη χαμηλότερη ανάρτηση, τα φαρδύτερα μετατρόχια και την προσθήκη ενός συνδέσμου Watt στον ημιάκαμπτο πίσω άξονα που συμβάλει στη διατήρηση της πλευρικής ευστάθειας.
Το GTC αναμένεται στις αρχές του επόμενου χρόνου με τιμές εκκίνησης για τις τρεις βενζινοκίνητες εκδόσεις τα 18.400, 18.900 και 20.550 ευρώ, που συνοδεύονται από οικονομικές και εξοπλιστικές προσφορές στη διάρκεια του λανσαρίσματος.
ΠΗΓΗ: http://www.4troxoi.gr
Κάτω από το καπό του, προς το παρόν δεν υπάρχουν εκπλήξεις. Ο αγοραστής έχει στη διάθεσή του 4 επιλογές: τρεις βενζινοκινητήρες (1.4 με απόδοση120 & 140 ίππους και 1.6 180 PS) και ένα 2λιτρο ντίζελ 165 PS. Το 2012 η γκάμα θα εμπλουτιστεί με έναν ακόμα πετρελαιοκινητήρα (1.7 CDTI (110 & 130 PS), αλλά και την απαραίτητη έκδοση υψηλών επιδόσεων OPC. Στο εσωτερικό, το περιβάλλον είναι γνώριμο, ενώ εντύπωση κάνει το γεγονός ότι η κουπέ σιλουέτα του αμαξώματος δεν επέδρασε αρνητικά στους διαθέσιμους χώρους, αφού πέντε επιβάτες θα φιλοξενηθούν με ιδιαίτερη άνεση. Η σημαντικότερη καινοτομία, όσο αφορά στα μηχανικά μέρη του GTC εντοπίζεται στην ανασχεδιασμένη εμπρός ανάρτηση που η GM αποκαλεί «HiPerStrut».
Η διαφορά σε σχέση με το κλασικό ΜακΦέρσον εντοπίζεται στη μειωμένη γωνία του βασιλικού πείρου και το μικρότερο offset του τροχού κάτι που στη διάρκεια της επιτάχυνσης συμβάλει στην αποφυγή των αντιδράσεων στο τιμόνι και συνάμα εξασφαλίζει καλύτερη αίσθηση. Στο διαφορετικό στήσιμο σημειώστε επίσης τη χαμηλότερη ανάρτηση, τα φαρδύτερα μετατρόχια και την προσθήκη ενός συνδέσμου Watt στον ημιάκαμπτο πίσω άξονα που συμβάλει στη διατήρηση της πλευρικής ευστάθειας.
Το GTC αναμένεται στις αρχές του επόμενου χρόνου με τιμές εκκίνησης για τις τρεις βενζινοκίνητες εκδόσεις τα 18.400, 18.900 και 20.550 ευρώ, που συνοδεύονται από οικονομικές και εξοπλιστικές προσφορές στη διάρκεια του λανσαρίσματος.
ΠΗΓΗ: http://www.4troxoi.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου